poniedziałek, 19 września 2011

Poszłyyyy

Zaczynamy ważąc 233 kg !!! (razem oczywiście :))
Co nas skłoniło do podjęcia tak heroicznych czynów jak odchudzanie z prowadzeniem bloga włącznie? Zatem tak:

MICa
Szczyciłam się, że w końcu za akceptowałam swoje ciało, że jestem szczęśliwa puszystą. Jednak to było w okresie wagi 95-105 kg. W lustrze dalej widzę kobietę które tyle waży. Zaślepiona miłością do swego ciała przeoczyłam fakt, że przybrało one następne 20 kg. Dopiero gdy podstawowe czynności zaczęły mi sprawiać problemy stwierdziłam, że jednak coś jest nie halo.
Waga początkowa: 126,6 !!

Dorota
Dotychczasowe próby odchudzania spowodowały, że straciłam kontrolę nad swoją wagą.
W całym swoim grubym życiu nie ważyłam tyle co teraz. Momentami było mi wszystko jedno jak wyglądam, jak się czuję ale od jakiegoś czasu zaczęłam odczuwać skutki swojej "bezmyślności" ... Zawiązywanie butów na wdechu, zakładanie skarpetek na wdechu... itd
Waga początkowa: 105 kg !!
Wymiary:
Pod biustem 103 cm
Pas 115 cm
Oponka 131 cm
Biodra (tyłek) 126 cm
Pod tyłkiem 120 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz