sobota, 7 stycznia 2012

Rzut na wagę

Dawno nie było podsumowań wagowych. Po ostatnim okresie Świątecznym trochę jej unikałam. Wolałam nie śledzić zmian i tak na oko wyczekać aż wróci do normy czyli poprzedniego najmniejszego pomiaru.  Tzn nie to, że w ogóle nie patrzyłam na jej wskazania, tyle że "tak jednym oczkiem" bez dokumentowania.
Natomiast dziś rano zadecydowałam, że to "TEN MOMENT" na oficjalne warzenie. No to wchodzę...  i "surprise". Wreszcie jest DZIESIĄTKA z przodu!!!! :):):) 



od początku: minus 17,0
czyli:  waga obecna 109,6 kg ; waga wyjściowa 126,6
w programie : minus 7,4
czyli: waga obecna 109,6 kg ; waga wyjściowa 117,00




Dzisiejszy dzień był równie fajny jak wczoraj. Odkryłam "inną jakość" na siłowni. Ale o tym jutro bo dziś się śpieszę :)


Żarełko dnia:
10.45 Chili Con Carne
13.45 Meal Drink (napój białkowy bezpośrednio po siłowni)
14.45 Wątróbka i czerwona papryka
18.45 4 Chili Con Carne

Ruch dnia:
4 *15 brzuszków
20 min steper
60 min rower poziomy cardio

4 komentarze:

  1. gratuluję wyniku! :) jeszcze tyrochę i nawet tej 1 z przodu nie będzie.

    ps. meal drink może zastąpić tylko kolację, w innych przypadkach jest dodatkowym posiłkiem. a przynajmniej tak zrozumiałam mpojego konsultanta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu. Ale jednak to nie taki wynik jak powinien być. A jak u Ciebie?

    Doczytywałam na forum, bo też tak zrozumiałam, ale potem mi wyszło,że po treningu można + np zamiast kolacji. To już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie minus 11kg, ale jestem parę dni później z programem, bo sobie święta odpuściłam, i teraz od jutra zaczynam 5ty tydzień ;) przynajmniej równo liczyć od poniedziałku ;) zapytaj konsultanta swego (czy też masz pana Piotra?).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! No to moje gratulacje, bardzo ładnie :)
    Tak, też mam Piotra i we środę będę miała konsultację to zapytam.

    OdpowiedzUsuń