wtorek, 29 listopada 2011

Gala

Dziś będzie już obszernie i po kolei :)

Haneczka w internecie się natchnęła na ogłoszenie, że Centrum Odchudzania szuka Pilotów ogólnopolskiej akcji. Piloci dostawali siedmiomiesięczny darmowy, pełen program odchudzania..
Zachęcona wynikami ostatnich dwóch miesięcy ochoczo wysłałam zgłoszenie. I nawet zadzwonili i zaprosili na drugą turę naboru - rozmowy kwalifikacyjne na żywo. Miało to miejsce w niedzielę w Lublinie.

Siedziba mieści się w Pałacu Parysów na Starym Mieście. Lokalizacja świetna. Rynek cudowny. Jednak kumulacją byli sami ludzie w tym ośrodku. Przemili, życzliwi, uśmiechnięci. Weszłam tam i poczułam się jak w domu. Prawie natychmiast żałowałam, że takiego klubu nie ma w Warszawie.

Zaczęło się od wykładu o teorii programu prowadzonego przez samego prezesa. Można było podziwiać efekty odchudzania ludzi z poprzednich edycji. Na żywo. Namacalnie. Była dziewczyna co schudła 82 kg, inna co zgubiła  80 cm w tali. I masę innych przypadków zgubienia parudziesięciu kilogramów. Normalnie wstrząsnęło mną mocno ten pobyt tam. Na prawdę poczułam się zmotywowana.

Rozejrzałam się dookoła. Masa w większości pięknych, uśmiechniętych choć większych kobiet. Facetów było  nie wielu. 
 
Oczywiście nas zwarzono przeprowadzając pełne pomiary tkanki tłuszczowej, mięśniowej etc. Niestety nie dostałm ich na pamiątkę to się nie "pochwalę".
Potem był rozmowa kwalifikacyjna którą prowadziły fantastyczne osoby.
Wywiad z lekarzem i Prezesem.
Na koniec strzelali wszystkim fotki.

Wróciłam do domu wyczerpana ale i zadowolona. Poszłam nawet wcześniej spać. Obudził mnie telefon po 22. Niestety, przykro ale się nie zakwalifikowałam. "Trudno, dupa idę spać dalej" - pomyślałam.

Następnego dnia czyli wczoraj była oficjalna Gala, na której Prezes znów po krotce omówił program i przedstawił  wybranych pilotów. W trakcie tej prezentacji miałam mieszane uczucia. Raz, że "dlaczego nie ja" innym razem "może to dobrze, że nie ja". I jedno, niezmienne, że "też podejmę wyzwanie". Choć jak bym była pilotem to był by mus, a tak spadło do rangi "spróbuje" :) Zobowiązania bardziej mnie motywują.

Po części prezentacyjnej, były wypowiedzi i słowa podtrzymania na duchu wypowiedziane kolejno przez:
 Aleksandrę Kobielak- Mistrzynę Świata w Fitness
 Mariusza Pudzianowskiego
 Iwonę Pavlović

Byli i inni znani jak np. Agustin Egurola czy prowadząca Dorota Gardias. Chciałam się jednak skupić na Pani Iwonie. Nie miałam do niej żadnego stosunku, ponieważ Tańca z Gwiazdami nie oglądam. Bardzo mi się jednak na tej gali spodobała. Musi być bardzo miłą osobą. Niesamowicie też ruszyła mnie jej przemowa. Padły m.in. dwa zdania których nie zacytuję ale były one kropeką przepełnającą kiechich ostatnio zdobytych przeze mnie motywacji. Nie dziwię się, że jest ambasadorkę. "Kujpuję" ją w całości :)










Teraz trochę o dniu bieżącym.

Nie mam jeszcze nowego programu. Mniemam, że uda mi się zacząć od 1.12.2011. W związku z tym dalej się "żegnam" z różnym rzeczami. Jak tak dalej pójdzie, przez te "przygotowywania" do odchudzania, to do pierwszego nadrobię wszystko co straciłam ;)

Jedno wiem na pewno, że teraz będę się żywić co 4 godziny 4 razy dziennie i dziś postanowiłam zacząć przystosowywać organizm do takiego rozkładu choć zwykłymi posiłkami. I tak:

6.00 Granola z mlekiem
10.00 2 odtłuszczone parówki, ogórek konserwowy, 1 kromka chleba słonecznikowego
14.00 Mozzarella, pomidor, 1 kromka chleba słonecznikowego
18.00 1/2 pizzy, Coca Cola 0,2






4 komentarze:

  1. no, moja motywacja także póki co nie spada ;) już się na konsultację via net umówiłam i wybrałam siłownię. także od czwartku zaczynamy, bo widzę, że i Ty od 1.12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo się cieszę, że motywacja się utrzymuje :) A kiedy masz konsultację?
    Od jutra lecimy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś o 19 ;) z miłym panem od telefonu. i jeszcze namówiłam koleżankę do wspólnego rozpoczęcia, także wsparcie się zwiększa.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak wrażenia po konsultacji? Nie żałujesz, że nie ma karczku? ;)
    Fajnie, że namówiłaś koleżankę.

    OdpowiedzUsuń