piątek, 21 października 2011

Fotoreportaż jedzeniowy z dnia

Z racji późnej godziny umieszczania posta tylko żywienie dzisiejsze, a reszta jutro.
7.00 Granola z mlekiem


10.00 Sałatka:
Robiona na wie osoby więc nie można podać ilości, więc trochę:
- sałata
- jajko
- tuńczyk
- ogórek konserwowy
- pomidor
- sos włoski
- kromka razowego chleba
- zielona herbata



13.00
- Banan
- Gruszka
- Mały jogurt naturalny
- Cynamon
Dobrze, że przyszedł mi do głowy ten cynamon, bo dzięki temu ten jogurt stał się znośny w smaku :)




16.00
- makaron
- 50 g łososia wędzonego
- duża łyżka jogurtu naturalnego
- oliwki
- kropla oliwy z oliwek
- sól, pieprz
Niestety nie miałam ładniejszego makaronu, a znów trzeba było coś szybko zrobić do jedzenia, a przygotowanie tej potrawy zajmuje 10 min. Dałam oliwki zamiast kaparów, których też zbrakło i już nie było to samo. Ale brzuch się najadł. Choć jak teraz tak patrzę to wyglądu to to w ogóle nie miało.



19.00 
morela suszona
orzechy włoskie
orzechy nerkowca





To pierwsze moje zdrowe odżywanie (wolę jednak nie używać słowa dieta), gdzie przywiązuję wagę nie tylko do tego co jem ale kiedy i przede wszystkim jak jem. Kiedyś złapałam bym tę morelę w biegu przegryzła. Przy drugim podjeściu do kuchni złapała garstę orzeczhów i znów bezmyślnie przeżyła. A teraz tak ja widać na fotce. Pełna celebracja. Samo przygotowanie, sfotografowanie pozwala nacieszyć wzrok, a tym przecież też jemy. Potem smakuję i w miarę możliwości wolno jem. Choć z tym ostatnim to ciągle mam problemy, ale staram się. Bo niestety całe życie jak indyk. Szybko, bez przeżuwania.
Wiem, że to są prawdy dla wielu tak oczywiste, ale dla mnie to coś nowego i faktycznie działa, mniej jem dzięki temu. Także póki mi się nie znudzi będą fotki i już.

1 komentarz:

  1. Haneczko wielkie brawo!!!
    Zdjęcia bardzo smaczne i widać, że czerpiesz z tego pozytywną energię i o to chodzi.

    Pomysł z cynamonem jest genialny, może dzięki temu go polubisz... w sensie jogurt ;)

    O mnie się nie martw... ja sobie radę dam.

    OdpowiedzUsuń